Alla inlägg under januari 2015

Av mia petersson - 13 januari 2015 09:07

idag börjar jag skolan och det är med stort nöje jag återvänder till skolbänken. äntligen blir jag klar med min skola... igår var jag på deligering och det gick väl bra men vi får väl se vad som blir resultatet.... vad hänt mer??? mublerat om lite hemma och så.. fått leverans på mina kaffekapslar vilket gör mig lyckling ca 400 nespressokapslar och 20 förpackningar nescafe=) fått fler timmar på jobbet men nu blir det att kolla schemat först... men nu i veckan borde min väns liv fixas och bli bra så hon slipper oror och ångest.  sen har jag väl varit lite orolig och massa tankar går runt i mitt huvud. känslorna går upp och ner=( men det löser sig väl. jag tar en dag i taget.  varit lite att göra med en hund i min omgivning men inte med mina=) men nu har hon det bra. 

Av mia petersson - 1 januari 2015 18:07

Vad hänt sen senast?!? Jo jag o min kille har flyttat:) sen så har jag jobbat natt fast jag fått inflammation i axeln:/ så det hör lite ont att lyfta saker. Sen har det varit nyår. Vi spelade bingo och kollade på fyverkerier:) jag installerade en diskmaskin som funkar tro det eller ej. Ska till mina föräldrar imon. Eller den extra iaf. Önskar min mamma vore kvar i livet:)

Hittade dessa bilder som jag måste göra:) blev förälskad verkligen

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards