Direktlänk till inlägg 29 november 2014

my dear!

Av mia petersson - 29 november 2014 07:55

hej välkommen hit. Mitt liv är lite komplicerat, det innebär att vissa namn kommer Jag inte skriva ut. Jag har inte använt mitt riktiga efternamn. Lever i en stad, jobbar i samma stad. Bor med min älskling och våra hundar. Tre hundar en rottis och två amstaffar. Bilder på dom kommer att komma. Här kommer jag skriva av mig, gnälla ibland och ibland bara för tidsfördrifft.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mia petersson - 13 januari 2015 09:07

idag börjar jag skolan och det är med stort nöje jag återvänder till skolbänken. äntligen blir jag klar med min skola... igår var jag på deligering och det gick väl bra men vi får väl se vad som blir resultatet.... vad hänt mer??? mublerat om lite he...

Av mia petersson - 1 januari 2015 18:07

Vad hänt sen senast?!? Jo jag o min kille har flyttat:) sen så har jag jobbat natt fast jag fått inflammation i axeln:/ så det hör lite ont att lyfta saker. Sen har det varit nyår. Vi spelade bingo och kollade på fyverkerier:) jag installerade en dis...

Av mia petersson - 28 december 2014 07:47

jag hatar en del av mitt liv. Jag hatar min id. Känner mig ensam och rädd om sanningen ska fram. Saknar mina vänner och det liv Jag hade innan. När Jag var fri,kunde träffa vem jag ville och vara normal. På väg till jobbet. Sen hem och packa. Till d...

Av mia petersson - 26 december 2014 16:24

god jul vill jag säga. Veckan varit tuff för mig. Mycket att göra sen ska vi flytta med... Den 23/12 spelade vi bingo med svärfamiljen:) det var jätte mysigt. Vi skrapade ett par triss med och jag vann 130kr på dom:) 24/12 så jobbade jag ett par tim...

Av mia petersson - 14 december 2014 22:58

saknar min identitet måste jag säga faktist. Saknar mina vänner och mitt liv. Det är jobbigt att liva så som jag gör:( men det är min säkerhet som står på spel. ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<<
November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards